Tajemniczy Klient (Mystery Shopper) jest jedną z najlepszych metod badania poziomu obsługi klientów, ponieważ nie bada opinii czy deklaracji na temat hipotetycznych sytuacji, tylko relacjonuje przebieg prawdziwych doświadczeń klientów w wybranych lokalach. W odróżnieniu od badań satysfakcji klienta, koncentrujących się na subiektywnych ocenach i odczuciach, jest to w pełni obiektywna metoda oceny procesu obsługi klienta. Wyniki badań mogą pomóc w zwiększeniu jakości usług i wydajności procesów produkcyjnych również poprzez organizację niezbędnych szkoleń i zmiany procedur funkcjonowania lokalu.

 

Oferta audytu jest skierowana do lokali gastronomicznych chcących sprawdzić i poprawić jakość świadczonych usług. Wykwalifikowany obiektywny specjalista w dziedzinie audytu może skontrolować:

  • poziom jakoś obsługi
  • poziom przeszkolenia personelu
  • organizację pracy
  • efektywność procedur organizacyjnych lokalu
  • efektywność procedur produkcyjnych
  • efektywność procedur zarządzania
  • efektywność ekonomiczną pod kątem optymalizacji kosztów