marketing gastronomiczny
Oferta skierowana jest do obecnych i przyszłych właścicieli lokali gastronomicznych którzy chcą poznać praktyczne działania związane z marketingiem gastronomicznym.
W trakcie szkolenia zaprezentowane będą możliwości praktycznego wykorzysta różnych narzędzi marketingu biorąc pod uwagę optymalizację kosztów. Niemożliwe ? A jednak to prawda. Znając odpowiednie rozwiązania można bardzo mocno zmniejszyć nawet o 70% wydatki na marketing i reklamę. Większość rzeczy jest na tyle prostych, że można zrobić je samodzielnie i ominąć wydatki związane z dość kosztownymi Agencjami Reklamowymi. Większość przedstawionych poniżej zagadnień ma pomóc w zwiększeniu świadomośc potencjalnych klientów o lokalu co ma bezpośredni wpływ na obroty i udział firmy w lokalnym rynku.
Na szkoleniu zostaną przedstawione:
- programy lojalnościowe
- działania reklamowe w internecie
- wykorzystanie portali społecznościowych
- materiały reklamowe drukowane
- gadżety reklamowe
- PR gastronomiczny
- reklama zewnętrzna
- inne środki reklamy
Zaprezentujemy też zagadnienie – REBRANDINGu poniekąd związane z marketingiem gastronomicznym i wynikające z jego wprowadzenia korzyści i zagrożenia
Wszystkie powyższe informację zostaną poparte przykładami oraz ćwiczeniami (wymagany laptop)
Infomacje dodatkowe:
- szkolenie otwarte
- szkolenie trwa 1 dzień 6 godzin
- uczestnicy otrzymują Certyfikat i materiały szkoleniowe
- koszt szkolenia – 1200 zł netto.
- do szkolenia poza Warszawą doliczamy dodatkowy koszt – 250zł za dobę netto
- szkolenie należy rezerwować z minimum trzy tygodniowym wyprzedzeniem
- prowadzimy też szkolenia indywidualne u klienta. W szkoleniu może uczestniczyć dowolna ilość osób – cena do uzgodnienia.
Szkolenia prowadzi znany doradca gastronomiczny – praktyk z klikunastolenim doświadczeniem w biznesie gastronomicznym.
Zapraszamy do kontaktu.
W ramach poszerzenia oferty szkoleń zapraszamy do współpracy firmy szkoleniowe.