Oferta skierowana jest do obecnych i przyszłych właścicieli lokali gastronomicznych którzy chcą poznać praktyczne działania związane z marketingiem gastronomicznym.

W trakcie szkolenia zaprezentowane będą możliwości praktycznego wykorzysta różnych narzędzi marketingu biorąc pod uwagę optymalizację kosztów. Niemożliwe ? A jednak to prawda. Znając odpowiednie rozwiązania można bardzo mocno zmniejszyć nawet o 70% wydatki na marketing i reklamę. Większość rzeczy jest na tyle prostych, że można zrobić je samodzielnie i ominąć wydatki związane z dość kosztownymi Agencjami Reklamowymi. Większość przedstawionych poniżej zagadnień ma pomóc w zwiększeniu świadomośc potencjalnych klientów o lokalu co ma bezpośredni wpływ na obroty i udział firmy w lokalnym rynku.

Na szkoleniu zostaną przedstawione:

  • programy lojalnościowe
  • działania reklamowe w internecie
  • wykorzystanie portali społecznościowych
  • materiały reklamowe drukowane
  • gadżety reklamowe
  • PR gastronomiczny
  • reklama zewnętrzna
  • inne środki reklamy

Zaprezentujemy też zagadnienie – REBRANDINGu poniekąd związane z marketingiem gastronomicznym i wynikające z jego wprowadzenia korzyści i zagrożenia

Wszystkie powyższe informację zostaną poparte przykładami oraz ćwiczeniami (wymagany laptop)

 

Infomacje dodatkowe:

  • szkolenie otwarte
  • szkolenie trwa 1 dzień 6 godzin
  • uczestnicy otrzymują Certyfikat i materiały szkoleniowe
  • koszt szkolenia – 1200 zł netto.
  • do szkolenia poza Warszawą doliczamy dodatkowy koszt – 250zł za dobę netto
  • szkolenie należy rezerwować z minimum trzy tygodniowym wyprzedzeniem
  • prowadzimy też szkolenia indywidualne u klienta. W szkoleniu może uczestniczyć dowolna ilość osób – cena do uzgodnienia.

Szkolenia prowadzi znany doradca gastronomiczny – praktyk z klikunastolenim doświadczeniem w biznesie gastronomicznym.

Zapraszamy do kontaktu.

W ramach poszerzenia oferty szkoleń zapraszamy do współpracy firmy szkoleniowe.